tirsdag, april 03, 2007

Feeds

Det er jo noget forbandet rod.... Her har jeg siddet og ryddet op i min skraldespand af en blog. Forsøgt at rette diverse slåfejl og i øvrigt sortere og formatere så det er til at holde ud at se på. Ja faktisk har jeg stort set haft samtlige indlæg åbnet, for at rette mulighederne for at kommentere. Men det betyder at mine feeds slår igennem som helt nye. UPS!

Mon det betyder at det altid vil være datoen for den sidste korrektion og ikke datoen for hvornår et indlæg er oprettet der ruller ud? Jeg har for vane at blive ved med at rette til. Jeg HADER at se "gamle" stavefejl. Må rette... Der er stadig en anelse skolelærer tilbage i mig.

Nå formentlig HAR jeg slet ingen abonnenter (Ja, DR du er selvfølgelig ikke glemt!), men det er alligevel irriterende. Og betyder det så, at de indlæg jeg har liggende som kladde, fordi jeg ville kikke dem ordenligt igennem inden de kom på igen da jeg "åbnede" bloggen for alle, kommer til at rulle ud som nyheder. Nogle af dem er flere år gamle og skal bare liiige tjekkes, tænkte jeg jo.

Nå men hvor om alting er, så er det er vel egentlig mest sansynligt at jeg alligevel aldrig får kikket det sidste igennem. Det er jo alt andet lige meget sjovere at se fremad end tilbage.

Måske er det her i virkeligheden skrækken for at blive hængt ud som fake. Jeg har hængt for meget ud på NationX og på Arto.
;-)

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg troede det var "god kotyme" at rette ting i blogs med en gennemstregning, så det oprindelige altid kan ses - også stavefejl? Men hvad ved jeg? Råd kan jeg ikke gi...

Jette Agerbo sagde ...

Tak for hint'et. Det vil jeg selvfølgelig gøre fremover.
Men selv om jeg gennemstreger, vil datoen på mit feed stadig være ny. Jeg ville jo gerne kunne redigere uden at få en ny dato. Ellers risikerer jeg at spamme folk, uha uha. Hmmm, må nok bare sørge for at være fejlfri 8-)