søndag, juli 01, 2007

Kommende studerende

Ansøgningen er forlængst sendt afsted og i morgen er der officiel deadline, så mon ikke der er nogen der også begynder at vurdere dem. Jeg forsøgte mig med at søge optagelse på baggrund af min læreruddannelse, fritagelse for suppleringsuddannelsen på baggrund af diplom-uddannelsen, - for fortsat at have mulighed for at søge merit for masteruddannelsen. Man kan ikke søge merit på baggrund af den samme uddannelse som man er optaget på. Men det væsentligste er selvfølgelig at blive optaget, og når jeg læser studieordning har jeg egentlig også lyst til at være med til det hele. - Mon jeg overhovedet er interesseret i at få merit??? Nå ja, mon ikke jeg er.

Nu går der så en månedstid inden der er svar.



Da jeg har ufattelig god tid pt, - fik opereret en fod for 6 laaange uger siden, har jeg fra bogbussen fået leveret en ladning faglitteratur. Det er småsmart med bogbussen, jeg bestiller i ro og mag fra min pc og får leveret stort set uden for min dør. Lige en service efter mit hovedet.


Det er i den grad gået op for mig, hvor meget jeg har savnet at læse. Jeg fik programmet OneNote 2007 med da jeg købte office-pakken. Nu jeg har lært at kende og bruge det, må jeg sige at jeg hurtigt er blevet afhængig. Det er mange fikse ting i det. Jeg elsker at det er muligt at skrive til programmet. Jeg finder noget på nettet klikker udskriv til OneNote og så har jeg pastet det hele til resten af noterne. Det er da fikst.

Så jeg er helt vild studieparat og med god tid, en stor stabel bøger, et nyoprettet notesystem på min bærbare varmer jeg op med bøgerne Pædagogik og kultur, Kulturanalyser og Det fleksible fællesskab...





AddThis Social Bookmark Button


Ingen kommentarer: