torsdag, september 13, 2007

ØØØØJJJJJJJJ

Jeg har bestilt en gigantisk masse adobe-programmer.... Dreamweawer, Photoshop, Flash, InDesign mfl... Det er VILDT!

Og nej jeg er ikke millionær, men fandt ud af at der er særdeles fordelagtige studiepriser. Nu satser jeg på at min dokumentation går igennem, men hvorfor skulle den ikke det!

Jeg lover at bloggen skal have en makeover når pakken er installeret ;-)

Mens jeg venter, kan jeg jo passende få tiden til at gå med at skrive mit første reflektionpapir til studiet. Noget med at diskuterer risikoen ved kun at studere ”prototypiske børn” i de sædvanlige institutionelle kontekster. Og jeg er IKKE kommet rigtigt fra start endnu!

AddThis Social Bookmark Button


2 kommentarer:

Zette sagde ...

Det er da lige dig. Kan godt forstå din eufori. Er pakken kommet frem?

Jette Agerbo sagde ...

Nej jeg sidder stadig på knæ foran brevsprækken....