onsdag, august 15, 2007

Pilla Paphvalp

Numerologi er mig en gåde. Altså ikke så meget fordi jeg har svært ved at fatte ideen, men fordi jeg har svært ved at fatte at nogen vil tage det for pålydende og ligefrem betale og ændre navn. - Hæ, jeg er nemlig med så langt, at jeg synes, at et navn er et væsentlig bidrag til identitet. Nå, men nu har jeg fået en rigtig god grund til ikke at kaste mig over numerologien. Via denne gratis online numerologimaskine har jeg nemlig fået tildelt det lidet flatterende navn:



AddThis Social Bookmark Button

3 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg tror, du har startet en trend, søde J.

- og jeg har bestilt en Wii!!!

Rimkogeren sagde ...

Numerologien breder sig. De stakkels navneskiftere har selvfølgelig brug for hjælp til at tage afsked med deres gode gamle navn. Derfor påtænker jeg at etablere en bedemandsforretning, som kan forestå krisehjælp, afskedsceremoni og bisættelse af det afdøde navn på en smuk kirkegård i cyberspace. I tilfælde af navneskifteren fortryder sin handling kan en genopstandelse naturligvis etableres. Alt naturligvis til rimelige priser (efter min mening)

PS Kig endelig indenfor på mi blog!

Jette Agerbo sagde ...

Lyder som en rigtig god ide, med uendelige muligheder for tillægsprodukter. Må afgjort være en forretningsidé der kan finde plads i second life.

Lad mig høre nærmere når tjenesten er etableret. ;-)