mandag, juni 11, 2007

Gid min bærbare ku' matche med min mobil

Hvorfor skal man være japaner for at finde sådan en rigtig tøse-bærbar. Jeg vil da også gerne eje en bærbar med glitter og glimmer. Kunne måske godt foretrække en guldfarvet, der kan matche min mobil, og kunne også godt undvære det barnlige kattemotiv, men hvis alternativet er de kedelige udgaver jeg kender fra butikkerne så ville jeg tage både farve og motiv med! Bare der er glimmer og et feminint nørdlook over den!

Hvordan skal den perfekte tøse-kvinde-dame-bærbare ellers se ud?

Set på PCWorld



AddThis Social Bookmark Button

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

På neeq.dk kan du få et fedt cover til din bærbare computer. Du kan designe det selv til alle pc-er med farver, tekst og billeder.

Bare lige et tip, hvis du vil have en cool designer laptop

Jette Agerbo sagde ...

Taj for tippet. Tror jeg vil gå efter nget knap så lyserødt....